Foto
DETAYLI BİLGİ

Duygusal Denge ve Hakimiyet

Günümüzün psikolojik anlamda zorlayıcı koşullarında, duygusal farkındalık, duygusal denge ve duygusal hakimiyet gelişimine katkı sağlayarak içsel motivasyon, dolayısıyla performansı destekleyecek yetkinliklerin kazandırılması amaçlanmaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Uygulamadan Gerçek Örneklerle Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Uyum Süreci

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ikincil düzenlemelerine şirketlerin uyum sürecinin sağlanması çalışmaları kapsamında yapılan çalışmaların, Veri Sorumluları Sicili Yönetmeliği ile getirilen düzenlemelerin, kurulması öngörülen VERBİS sisteminin, Avrupa Birliği ve Dünya'daki uygulamaların, uyum (compliance) sürecinin detaylarının, teknik, idari ve iş gerekliliklerinin örneklerle anlatılması amaçlanmaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Yeni Nesil Pazarlama

Teknolojinin gelişimine paralel olarak birey ve tüketici olarak insan ile mecralar arasındaki ilişkinin yansımasının incelenmesi, yeni mecraların toplumsal uyum ve beklentilere göre değiştirdiği davranışlar, kurallar kalıplar ve modellerin tartışılması amaçlanmaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Genel Bankacılık

Bankaların ekonomideki ve finans sektöründeki yeri, banka yönetmenin ana dinamikleri, bankacılık ürünleri, bankaların üstlendikleri ve yönettikleri riskler, kaynak/ kullandırım ve gelir/ gider kalemleri, müşteri segmentasyonu ve organizasyon yapıları ile birlikte yasal sınırlamalar hakkında bilgi aktarmak amaçlanmaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Ticarete Dayalı Aklama (TBML) ve Uluslararası Finansal Yaptırım Risklerinin Yönetilmesi

Katılımcılara finans sektöründe önemi giderek artan ulusal ve uluslararası alanda uygulanan ambargo ve finansal yaptırımlar hakkında bilgi vermek, yaptırım kararlarına aykırı bankacılık işlemlerinden kaynaklanan riskleri öğrenmek ve etkin bir şekilde yönetmek, dış ticarete dayalı kara para aklama işlemleri (TBML) ve yaptırımları etkisiz kılmak için kullanılan yöntemlere ilişkin dünyadan ve ülkemizden örnek olaylar yolu ile bilgi aktarmaktır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Makyajlanmış Mali Tabloların Tespiti, Mali Analiz Sürecinde Yapılan Aktarma ve Arındırmalar

Firmaların bilançolarında mali durumlarını daha iyi göstermek amacıyla yaptıkları makyajlamaların mali tablolarda yapılacak aktarma ve arındırma ile temizlenmesi, aktarma ve arındırmaların genel yapısı, mali tabloların analize hazırlanması, mali tabloların analizinde kullanılan teknikler hakkında bilgi verilmesi amaçlanmaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

İyi Uygulama Rehberleri Kapsamında İSEDES Raporunun Özellikleri, Denetimi ve Validasyonu

Eğitimde, İSEDES ile bankaların maruz kaldıkları risklerin sermaye yapılarına olası etkilerinin incelenmesine yeni bir bakış açısı getirilmesi amaçlanmaktadır. Eğitimin hedefi, denetim ekiplerinin, İSEDES Raporu’nun mevzuata uyumu, data validasyonu, model validasyonu, rehberlere uyum ve dokümantasyonun denetimi konularında yetkinlik kazanmalarını sağlamaktır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Sosyal Davranış Stilleri - Zor İnsanlarla Etkin İletişim

Katılımcıların kendi sosyal stilini bulmasını sağlayarak, kurum içi ve dışı ilişkilerinde iletişimlerini güçlendirmek amaçlanmaktadır. Karşı tarafın iletişim stilini bulma yöntemlerini öğrenen katılımcılar; farklı insanlarla farklı iletişim stillerinin beklentilerine göre iletişim kurma ve zor insanlarla (müşteriler dahil) kolay şekilde iletişim kurma ve ikna etme becerisi kazanacaktır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

İşte Mutluluk!

İş ve özel hayattaki ilişkileri daha iyi yönetme, mutlu ve pozitif bireyler olarak farkındalığı arttırıp bu yönde aksiyon alma, bu aksiyonla tüm yetkinlikleri hayata geçirme istekliliğini arttırma, kurum içinde mutlu çalışanlar yaratıp, istenen verimlilik, karlılık, ciro, iç-dış müşteri memnuniyetini arttırma becerilerinin kazandırılması amaçlanmaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

İç Sistemlerin Koordinasyonu ve Etkinliğinin Artırılmasında Bir Gösterge: COSO Üçlü Hat Modeli

Eğitimde, Basel Bankacılık Denetim Komitesi, COSO Komitesi, İç Denetçiler Enstitüsü (IIA), Suistimal İnceleme Uzmanları Birliği (ACFE) gibi uluslararası kuruluşların konuya ilişkin düzenlemeleri ile ülkemiz bazında, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'nun (BDDK) konuya ilişkin düzenlemelerine yer verilerek "Üçlü Hat (Three Lines Model) Modeli"nin pekiştirilmesi amaçlanmaktadır. Teorik çerçevenin yanısıra, bankacılık sektörüne özgü olarak konunun uygulama alanı, örnek banka tasarım ve uygulamaları ile aktarılacaktır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para Kanunun Getirdikleri

Ödeme kuruluşları ve elektronik para kuruluşlarının yetkilendirilmesi ve faaliyetleri ile ödeme hizmetleri ve elektronik para ihracına ilişkin usul ve esasları düzenleyen 6493 sayılı "Ödeme ve Menkul Kıymet Mutabakat Sistemleri, Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para Kuruluşları Hakkında Kanunu"nun sektöre ve tüketicilere getirdiği düzenlemelere ilişkin bilgi, uygulama ve yorumlama becerisi kazandırmak amaçlanmaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Zor Zamanlarda Ayakta Kalmak - Resilient Leader

Küreselleşme, artan rekabet ve sıklıkla yaşanılan kriz ortamlarında, liderler mevcut bilgi, beceri ve yetkinliklerine ilave olarak farklı fikirlere, yaratıcı düşüncelere ve en önemlisi davranışsal açıdan çok daha farklı ve etkin yaklaşımlara ihtiyaç duymaktadır. Eğitimde, bu yetkinliklerin gelişmesi adına ilk adımın atılması hedeflenmektedir.

Foto
DETAYLI BİLGİ

İlişki Kurma Sanatı

Katılımcıların bugünkü ilişkilerini etkileyen ve geçmişten getirdikleri iletişim biçimlerine odaklanmalarını sağlamak, problemlere yaklaşım tarzını ve diğer kişileri anlama becerilerini geliştirmek, sınırları keşfetmelerini sağlamak amaçlanmaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Finansal Matematik

Finansal yönetimde kullanılan matematiksel yaklaşımların aktarılması, bu yaklaşımların finansal kararlarda nasıl kullanıldığının incelemesi ve katılımcıların finansal problemlerin çözümüne daha sistematik bir şekilde yaklaşmasının sağlanması amaçlanmaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Pozitif Stres Yönetimi

Stresin yarattığı belirtileri fark edip, olumsuz etkilerini kontrol altında tutmaya ve duygu kontrolü sağlamaya yardımcı olacak pratik teknikler sunulması ve daha sağlıklı ve dengeli bir yaşam için otomatiğe düşmüş olan alışkanlıkları fark edip, yaşam kalitesini artıracak yolların aktarılması amaçlanmaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Süper Beynin Sırları

Katılımcılara yaşadıkları sorunları aşmak için yollar olduğunu göstermek, zihinlerini en etkin biçimde kullanma bilincini kazandırmak, zihnin yarattığı oyunları anlatmak ve ruh hallerini olumlu yönde yönetme becerisi edinmelerini sağlamaktır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Şirket Değerleme

Halka açılmalarda, şirket satın alma ve birleştirmelerinde kullanılan başlıca yöntemlerin kullanım alanlarını, birbiri ile kıyaslanması, avantaj ve dezavantajlarının tanımlanmasını amaçlamaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

ZamANda Kal ve Yönet

Zaman kavramını katılımcılarla beraber irdeleyip, grup çalışmaları, oyunlar ile farkındalığı sağlamak, katılımcılara eylem planlarını hazırlatarak yol haritası oluşturmak amaçlanmaktadır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Kahramanın Başarı Şablonu

Temel ihtiyaçlarını karşılamış, ancak yaşamdaki gerçek amacını belirlemeye, olmak istediği insanla şimdiki hali arasındaki farkı kapatmaya ve kendini gerçeklemek için başarmaya odaklanan kişilerin, amaçlarına ulaşmak için gereken yöntem ve zihin yapılarını kazanmalarını sağlayabilmektir.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Bilişim ve Teknoloji Hukuku

Bilişim Hukuku ve diğer hukuk dalları ile arasındaki bağlantı, bu alanı diğer alanlardan ayıran ilke ve yaklaşımlar ile bilgi ve iletişim teknolojileri ile organik bağına değinildikten sonra, günümüzde artık her biri Bilişim Hukuku altında ayrı uzmanlık alanlarına dönüşmüş alanlar hakkında bilgiler verilerek, katılımcıların Bilişim Hukuku hakkında bilgi sahibi olmaları sağlanacaktır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

Dijital Dünyada Müşteri Tercihleri ve Gelecek Yönetim Stratejileri)

Dijital dönüşümün getirdiği yeniliklerin ışığında müşteri tercihlerini anlamak ve yönetmek, dijital dönüşümün etkisi ile değişen ve dönüşen tüketici davranışlarını incelemek, pandemi sonrası dönemde değişen müşteri önceliklerini anlamak, dijital dünyanın, platformların ve teknolojinin pazarlama yönetimine etkisini anlamak ve müşteri odaklı çözümler geliştirme becerisi kazandırmaktır.

Foto
DETAYLI BİLGİ

İK Analitiği

İnsan kaynakları profesyonellerine; iş zekası, veri analitiği ve algoritmaları kullanarak veriden anlam çıkarma yetkinliği kazandırmak ve bu kişilerin dijital İK yetkinliklerini geliştirmek amaçlanmaktadır.