Pazarlama ve Müşteri Analitiği


foto

AMAÇ

Pazarlama ve müşteri analitiği stratejilerini öğretmek ve veri odaklı kararlar almayı amaçlamaktadır.

ODAK NOKTALARI

#Dijital Pazarlama Analitiği #Müşteri Değeri #ROI Hesaplama #A/B Testleri

EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR

Bilir: Pazarlama ve müşteri analitiğinin temel metriklerini bilir.
Anlar: Müşteri analitiği ve ROI hesaplamalarının iş kararlarına etkisini anlar.
Yapar: Veri setleri üzerinde pazarlama analitiği yaparak müşteri değeri artırma stratejileri geliştirir.

HEDEF KİTLE

Pazarlama stratejileri ve müşteri analitiği konularında bilgi sahibi olmak isteyen profesyonellerin katılımına uygundur.

İÇERİK

  • Pazarlama Analitiği Stratejisi
    • Ölçemediğimiz Kanalları Geliştiremeyiz, Omni-Channel Ölçümleme
  • Web, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Analitiği
    • Trafik, Takipçi, Etkileşim, Click & İmpression
  • Email & CRM Analitiği
    • Maliyetsiz İç Kaynak Kullanımı
  • Birim Maliyet Bazlı Metrikler
    • Cost Per Click & Impression & Acquisition (CPC, CPM, CPA)
  • Müşteri Analitiği
    • Customer Lifetime Value (CLV), Net Promoter Score (NPS)
  • Pazarlama Optimizasyonu
    • A/B Test ve İstatistiksel Uygulamaları
  • ROI Ölçümü
    • Hesaplama Mantığı ve Önemi
  • Pazarlama ve Müşteri Analizi Uygulaması

EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ

Davranışsal Yetkinlikler: Analitik Düşünme ve Yaratıcılık
Yönetsel Yetkinlikler: Hızlı Karar Alma Ve Çeviklik Performans Geliştirme (Geri-İleri-Eş Zamanlı Değerlendirme), Bilgi İzleme ve Operasyonel Takip
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: Operasyonel Verimlilik, Raporlama ve Sunum
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Operasyonel Verimlilik, Raporlama ve Sunum