Pazarlama ve Müşteri Analitiği
![foto](/Images/SeminerDetay/10.jpg)
AMAÇ
Pazarlama ve müşteri analitiği stratejilerini öğretmek ve veri odaklı kararlar almayı amaçlamaktadır.
ODAK NOKTALARI
#Dijital Pazarlama Analitiği #Müşteri Değeri #ROI Hesaplama #A/B Testleri
EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR
Bilir: Pazarlama ve müşteri analitiğinin temel metriklerini bilir.
Anlar: Müşteri analitiği ve ROI hesaplamalarının iş kararlarına etkisini anlar.
Yapar: Veri setleri üzerinde pazarlama analitiği yaparak müşteri değeri artırma stratejileri geliştirir.
HEDEF KİTLE
Pazarlama stratejileri ve müşteri analitiği konularında bilgi sahibi olmak isteyen profesyonellerin katılımına uygundur.
İÇERİK
- Pazarlama Analitiği Stratejisi
- Ölçemediğimiz Kanalları Geliştiremeyiz, Omni-Channel Ölçümleme
- Web, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Analitiği
- Trafik, Takipçi, Etkileşim, Click & İmpression
- Email & CRM Analitiği
- Maliyetsiz İç Kaynak Kullanımı
- Birim Maliyet Bazlı Metrikler
- Cost Per Click & Impression & Acquisition (CPC, CPM, CPA)
- Müşteri Analitiği
- Customer Lifetime Value (CLV), Net Promoter Score (NPS)
- Pazarlama Optimizasyonu
- A/B Test ve İstatistiksel Uygulamaları
- ROI Ölçümü
- Hesaplama Mantığı ve Önemi
- Pazarlama ve Müşteri Analizi Uygulaması
EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ
Davranışsal Yetkinlikler: Analitik Düşünme ve Yaratıcılık
Yönetsel Yetkinlikler: Hızlı Karar Alma Ve Çeviklik
Performans Geliştirme (Geri-İleri-Eş Zamanlı Değerlendirme), Bilgi İzleme ve Operasyonel Takip
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: Operasyonel Verimlilik, Raporlama ve Sunum
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Operasyonel Verimlilik, Raporlama ve Sunum