Şiddetsiz İletişim
AMAÇ
Eğitim, katılımcıların kendini ve karşısındakini daha iyi anlayarak daha iyi iletişim kurma becerisi kazanması ve şiddetsizliğin derinliğini anlayarak iletişimlerimizde kendi kişisel sorumluluğumuzu almayı amaçlamaktadır. İlgili eğitim, ‘’Şiddetsiz İletişim’’in temel kavramlarını verip iş ve özel hayatımızda uygulayacağımız pratik uygulamalar sunmakta, kendimizle ve diğerleriyle şiddetsiz iletişim kurma ipuçlarını vermektedir.
ODAK NOKTALARI
#İletişim #Kendini ve Diğerini Anlamak #Şiddetsiz İletişim #Kendine Liderlik
EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR
Bilir: Şiddetsiz iletişim dinamiklerini ve temel kavramlarını bilir.
Anlar: Toplumun ve kendi iletişim şeklindeki pasif şiddet unsurlarını anlar.
Yapar: Şiddetsiz iletişim araçlarını uygulamaya geçirir.
HEDEF KİTLE
İletişim dinamiklerini anlamak ve şiddetsiz iletişim kurmak isteyen tüm çalışanların katılımına uygundur.
İÇERİK
- Şiddetsiz İletişim Nedir, Ne Değildir?
- Şiddetsiz İletişimin 4 Bileşeni;
- Gözlem
- Duygu
- İhtiyaç
- Rica/istek
- Kendimizle Şiddetsiz İletişim
- Diğerleriyle Şiddetsiz İletişim
- Öz Değerlendirme ve Sonuç
EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ
Davranışsal Yetkinlikler: Proaktif Davranış ve Duygu Yönetimi, İletişim, Kendine Liderlik
Yönetsel Yetkinlikler: Hızlı Karar Alma ve Çeviklik
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: Esneklik
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Farklılıkları Yönetme