Ekosistemi Tanıyarak Müşteride Fark Yaratmak


foto

AMAÇ

Müşteriyi anlamak, ona değer sunmak, memnuniyeti sağlamak ile kendi işinde yüksek performans elde etmeyi amaçlamaktadır.

ODAK NOKTALARI

#Müşteriyi Anlama #Beklentiyi Yönetme #Müşteri Memnuniyeti #İlişki Yönetimi

EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR

Bilir: Müşterilerin bir her birinin kendilerine ait bir değer haritası ile kendilerini tercih edeceğini, ihtiyaç ve beklentilerinin en kısa zamanda ve karşılanması durumunda başka bir rakibe yönelmeyeceğinin farkında olan profesyoneller olarak bunun için kendisinin yapabileceklerinin olduğunu ve nasıl yapması gerektiğini bilir. Nedeni ve nasılı ile davranışlarına yöne verir.
Anlar: Müşterinin ihtiyaçlarını, paradigmalarından kurtularak anlar, gerçeklik zeminde değerlendirir.
Yapar: Müşterinin beklentilerini yönetmek üzere onları dinler, güçlü sorular sorar, beklentiyi yönetmek üzere farklı neler yapılabileceğine yönelik tasarım odaklı düşünme becerilerini kullanır.

HEDEF KİTLE

İç veya dış müşteri olarak tanımlanabilecek tüm paydaşlarla ilişkileri etkili bir şekilde yönetmek ve karşılıklı ihtiyacı ve beklentiyi karşılamak üzere proaktif çözümler bulmak isteyen tüm çalışanların katılımına uygundur.

İÇERİK

EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ

Davranışsal Yetkinlikler:
Yönetsel Yetkinlikler:
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler:
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: