İmaj ve İkna Gücü Yükseltmek için Etkili Konuşma
AMAÇ
Kişilerin konuşma bilinci kazanarak ilişkilerinde ve başkaları ile iletişimde daha başarılı olmaları amaçlanmaktadır.
ODAK NOKTALARI
#Kendini Dinletmek #İkna Etmek #Sorun Çözücü Olmak #İletişimi Yöneten Taraf Olmak #Zor İnsanları Yönetmek
EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR
Bilir: Konuşmasındaki hatalı yanları bilir.
Anlar: İletişim psikolojisinin ve konuşma biçiminin başarının temeli olduğunu anlar. İnsan ilişkilerinde yönetici ve yönlendirici olmanın yollarını anlar. İletişimde yapılan yanlışları anlar.
Yapar: Teknikleri uygular. Yarattığı sempati ile itibar artar. İkna gücü yükselir. Konuşmanın gücünü kullanır.
HEDEF KİTLE
Konuya ilgi ve ihtiyaç duyan tüm çalışanların katılımına uygundur.
İÇERİK
- İtibar ve Sempati Yaratmak İçin Olmazsa Olmaz: Temel Diksiyon
- Temel Diksiyon Hatalarından Kurtulmanın Kuralları
- Artikülasyon
- Doğru ve Etkili Ses Kullanımı
- Doğru Nefes Almak
- Diyafram Nefesi
- Tonlama ve Vurgular
- Ses Tonuna Duygu Katmak
- Konuşmada Duraklar/ Es Vermek
EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ
Davranışsal Yetkinlikler: Proaktif Davranış ve Duygu Yönetimi, İletişim, Güven Yaratma
Yönetsel Yetkinlikler:
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: İlişki Yönetimi, Stratejik İlişkiler ve Kilit Ortaklıklar Kurma, İkna
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: