Yapay Zeka, Data Analitiği ve Bankacılıkta Yapay Zeka Uygulamaları
AMAÇ
Bankacılıkta segmentasyondan, kampanyalara, fraud yönetiminden, otomatik dokümantasyona, şubesiz bankacılık uygulamalarından, kişiselleştirmeye kadar pek çok alanda yer alan yapay zeka (AI) uygulamalarının statüsünü, diğer teknolojiler ile ilişkisini ve etkileşimini, bankacılığı dönüştüren uygulamaları aktarmak amaçlanmaktadır.
ODAK NOKTALARI
#Yapay Zeka (Artificial Intelligence - AI) #Makine Öğrenmesi #Derin Öğrenme #Data Analitiği #Datadan Anlam Çıkarma #Finans Sektörüne Etkiler
EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR
Bilir: Yapay zeka alanındaki gelişmeleri, öne çıkan örnekleri ve Dünya genelindeki ve bankacılıktaki başarılı uygulamaları bilir. Yapay zeka kullanarak rekabet avantajı sağlamak üzere yapılması gerekenler hakkında bilgi sahibi olur.
Anlar: Yapay zeka uygulamaları geliştirmek için gereken adımları, kaynakları, planlanması gereken süreçleri anlar. Yapay zeka odaklı proje seçiminin nasıl yapılması gerektiğini anlar.
Yapar: Yapay zekanın şirket ihtiyaçları doğrultusunda, her bölümde nasıl ele alınması gerektiğini analiz etmesine katkı sağlar. İşletmelerin sahip oldukları yetenekler ile yapay zeka projelerini belirleyerek, örnekleri hayata geçirir.
HEDEF KİTLE
Bilişim ve iletişim teknolojileri, satış, pazarlama, marka, ürün yönetimi, alternatif kanallar, dijital kanallar, sosyal medya, mobil bankacılık, iş geliştirme, finans, CRM, analiz ve ürün geliştirme konularında çalışan; konu hakkında bilgi edinmek ve Dünya'daki örnekler ve kullanılan araçları öğrenmek isteyen tüm çalışanların katılımına uygundur.
İÇERİK
EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ
Davranışsal Yetkinlikler: ANALİTİK DÜŞÜNME VE YARATICILIK
Yönetsel Yetkinlikler: HIZLI KARAR ALMA VE ÇEVİKLİK
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: ESNEKLİK, GLOBAL ZEKA
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: DEĞİŞİMİ OKUYABİLMEK VE GELECEĞİ KURGULAMAK, DEĞİŞİM VE DÜŞÜNCE LİDERLİĞİ, DİJİTAL OKUR-YAZARLIK
