Yedi Adımda Stratejik Marka Yönetimi


foto

AMAÇ

Sürdürülebilir başarıyı yakalamak için etkili marka yönetimi süreçlerini gerçek yaşamdan örneklerle aktarmaktır.

ODAK NOKTALARI

#Marka Yönetimi #Marka Sadakati #Sürdürülebilirlik #Hikayeleştirme

EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR

Bilir: Temel pazarlama tanımlarını bilir. Bir markanın veya ürünü pazarda doğru konumlandırma stratejilerini, marka vizyonu ve misyonunu belirlemedeki ana faktörleri ve markayı stratejik bir şekilde yönetmeyi bilir.
Anlar: Marka oluşturma tekniklerini ve atılması gereken adımları anlar.
Yapar: Çalıştığı kurumu, kurumunun ürünlerini markalaştırır.

HEDEF KİTLE

Pazarlama ve marka yönetimi konusuna ilgi duyan tüm çalışanların katılımına uygundur.

İÇERİK

  • Stratejik Marka Yönetimi 
  • Pazarlamanın Yeni Tanımı ve Trendler
  • Marka, Marka imajı, Markanın Varlıkları
  • Marka Anatomisi
  • Pazar Haritalaması
  • Hikaye Pazarlama (Story Telling)
  • Bankacılık Sektöründe Marka Yönetimi
  • Yedi Adımda Marka Oluşturma Süreci
    • Konumlandırma
    • Ürün Geliştirme ve Fiyatlandırma
    • Tanıtım
    • Promosyon
    • Dağıtım
    • Müşteri Sadakati 
    • Marka Karlılığı
  • Dijital Dünya’da Konumlandırma ve Markalaşma Süreci
    • Amazon Hikayesi
    • Dijital Dünya’da Markalaşma Örnekleri
    • Dijital Bankacılıkta Markalaşma
  • Yurtdışındaki Türk Markaları ve Markalaşma Süreci
  • Tüketici Davranışları Karşısında Marka Yönetimindeki Değişiklikler
  • Özel ve İş Yaşamında Markalaşma: ABC Teorisi
  • Sürdürülebilir Başarıyı Yakalamak

EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ

Davranışsal Yetkinlikler: İletişim, Müşteri Duyarlılığı
Yönetsel Yetkinlikler:
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: Kıyaslama, Esneklik, Global Zeka
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Değişimi Okuyabilmek ve Geleceği Kurgulamak, Kurumsal Girişimcilik, Farklılıkları Yönetme