Marka İdeali Merkezli İletişim Stratejileri Hazırlamak


foto

AMAÇ

Markanın varoluş nedeninin ve marka idealinin saptanarak, marka idealini merkeze koyan pazarlama iletişimi stratejileri hazırlama yollarını aktarmaktır.

ODAK NOKTALARI

#Marka #İletişim #Strateji

EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR

Bilir: Marka ideali kavramının marka vizyonundan farkını bilir
Anlar: Marka idealini merkeze koyarak iletişim yapmanın önemini ve yöntemlerini anlar
Yapar: Marka ideali merkezli marka deneyimleri yaratır ve viral hikayelere dönüştürür.

HEDEF KİTLE

Ürün, marka, kurumsal iletişim ve işveren markası yönetimine katkıda bulunan tüm çalışanların katılımına uygundur.

İÇERİK

  • Markanın Yeni Tanımı ve Eski Tanımlarından Farkı
  • Kano Müşteri Tatmini Modeli ve Günümüz Markalarının Farklılaşma Fırsatları
  • Günümüzün Marka Yönetim İlkeleri
    • Tüketici Yoktur, İnsan Vardır
    • İnsanlar Rasyonel Beyinleriyle Değil, Duygusal Beyinleriyle Karar Verirler
    • Zeitgeist'ı Anlayarak İşe Başlamak Strateji Sürecini Hızlandırır
    • İnsanların Duygusal İhtiyaçlarını Anlamak için Kategori Bağımsız Düşünmek
    • Dünya ve İnsanlığın Sorunlarına Sahip Çıkmak Marka ve Hisse Değerimizi Yükseltir
    • Markamıza Olan Sadakati Yükseltmek İçin Deneyim ve Hikayeciliğe Odaklanmalıyız
    • Veri, Teknoloji, Deneyim ve Hikâyeyi Örüntülüyerek Başarıya Ulaşırız
  • Stengel İndeksi ve Marka İdealimizi Belirleyebileceğimiz 5 Alan
  • Marka Arkeolojisi Yöntemleri ve Marka İdealini Saptama Alanları
  • Marka İdeali, Sosyal Misyon ve Sürdürülebilirlik Arasındaki Güçlü Bağlantı
  • Marka İdeali Merkezli Strateji ve Entegre İletişim Örnekleri
  • Yapılmaması Gerekenler

EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ

Davranışsal Yetkinlikler: İletişim, Müşteri Duyarlılığı, Merak ve Keşfetme, Analitik Düşünme ve Yaratıcılık
Yönetsel Yetkinlikler: Planlama ve Organizasyon, Sonuç Odaklılık
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: Global Zekâ
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Değişimi Okuyabilmek ve Geleceği Kurgulamak, Vizyon ve Değerlerle Liderlik, Dijital Okur-Yazarlık, Değişim ve Düşünce Liderliği