Sosyal Davranış Stilleri - Zor İnsanlarla Etkin İletişim
AMAÇ
Katılımcıların kendi sosyal stilini bulmasını sağlayarak, kurum içi ve dışı ilişkilerinde iletişimlerini güçlendirmek amaçlanmaktadır. Karşı tarafın iletişim stilini bulma yöntemlerini öğrenen katılımcılar; farklı insanlarla farklı iletişim stillerinin beklentilerine göre iletişim kurma ve zor insanlarla (müşteriler dahil) kolay şekilde iletişim kurma ve ikna etme becerisi kazanacaktır.
ODAK NOKTALARI
#İletişim #Sosyal Stiller #Kişilikler #Farlılıkları Yönetme #İkna
EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR
Bilir: Farklı iletişim stillerinin özelliklerini bilir.
Anlar: Kişiler arasındaki iletişim stili farklılıklarını bilmenin ilişki yönetimi üzerindeki etkisini anlar.
Yapar: Kendisini ve karşısındaki kişileri tanıyarak; iletişim kalitesi, farklılıklara uyumu, ikna ve etkileme gücü artar.
HEDEF KİTLE
Konuya ilgi ve ihtiyaç duyan tüm çalışanların katılımına uygundur.
İÇERİK
- Davranış ve Davranışı Okuma
- Kişilik Pastası
- Müdahalecilik
- Tepkisellik
- Çok yönlülük (Uyumluluk)
- Diğerlerin Stilini Tespit Edebilme
- Stillerin Beklentileri
- Stillerin Güçlü ve Gelişim Alanları
- Tipik ve Gerilim Davranışları
- Stratejiler
EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ
Davranışsal Yetkinlikler: İletişim, Güven Yaratma, Kendine Liderlik, Müşteri Duyarlılığı, Takım Çalışması ve İşbirliği
Yönetsel Yetkinlikler: Koordinasyon
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: İlişki Yönetimi, İkna
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Farklılıkları Yönetme