Hayat Becerileri: Yola Çıktım


foto

AMAÇ

Profesyonel hayata yeni adım atmış, kendi alanında gelişmek isteyen bireylerin sınırlarını zorlayabilmeleri ve potansiyellerini keşfedebilmeleri için iş hayatında başarıyı getiren gerekli sosyal ve davranışsal yetkinlikleri kazanmalarını hedeflenmektedir.

ODAK NOKTALARI

#Profesyonel Zeka #İş Etiketi #Kişisel Marka Yönetimi #Kurumsal Temsil #İmaj Yönetimi #Asansör Konuşması #Bağ Kurma #Beden Dili #İletişim #Kendini Doğru İfade Edebilme #Topluluk Önünde Konuşabilme #İlk İzlenim

EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR

Bilir: İmajın (kişisel marka yönetiminin) bileşenlerini ve iş yerinde imaj kırıcıları, asansör konuşması ve topluluk önünde konuşmanın kurallarını ve yol haritasını bilir.
Anlar: İş hayatında hangi davranışların bizleri başarıya götürebileceğini, farklı kişiliklerle kurulması gereken iletişimi, algının gücünü, beden dilinin prensiplerini, iş etiketini anlar.
Yapar: İş hayatının başında ilklerin ve kurumsal temsilin önemine uygun davranır, takımını başarıya ulaştırmak için katkı sağlayarak bağ kurmaya odaklanır.

HEDEF KİTLE

Yeni mezun ve/veya profesyonel iş hayatında 2-3 sene tecrübeli çalışanlar ile hayat boyu öğrenci olmayı sevenler ve her daim bilgilerini taze tutmak isteyenlerin katılımına uygundur.

İÇERİK

  • Duruş Sahibi Olmak ve Varlık Göstermek Ne Demek?
  • Varlık Göstermenin 3 Bileşeni: Görünmek, Konuşmak, Yazmak
  • Görünerek Varlık Göstermek
  • İlk İzlenim ve Beden Dili
  • İşyerinde İmaj Kırıcılar
  • Konuşarak Varlık Göstermek
  • Topluluk Önünde Konuşmanın Püf Noktaları
  • Asansör Konuşması (Kendimizi İfade Becerisi)
  • İş Etiketi (İş Yemekleri, Toplantı, Tanışma Adabı)
  • Yazarak Varlık Göstermek
  • Yazılı İletişim Becerileri
  • e-Postalarda İletişim
  • Sosyal Medyada İletişim
  • Empati ve Etkin Dinleme
  • Güven Sağlamak
  • Kişiler Arası İletişim (Ekipler Arası, Yönetici ve İç Müşteriy ile)
  • Hayal Öldürücü ve Katkı Sağlayıcı İnsan Tipleri: Ya Biz Onlardan Biriysek?
  • İş Hayatında Sevilen ve Sevilmeyen İnsanların Özellikleri
  • İş Yaşamının Başındaki Bir Çalışandan Ne Beklenir?
  • Bağ Kurma Becerisi

EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ

Davranışsal Yetkinlikler: İletişim, Güven Yaratma, Proaktif Davranış, Kendine Liderlik, Mesleki Gelişim ve Yenilenme
Yönetsel Yetkinlikler:
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: İlişki Yönetimi, Stratejik İlişkiler ve Kilit Ortaklıklar Kurma
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: