ZamANda Kal ve Yönet

AMAÇ
Zaman kavramını katılımcılarla beraber irdeleyip, grup çalışmaları, oyunlar ile farkındalığı sağlamak, katılımcılara eylem planlarını hazırlatarak yol haritası oluşturmak amaçlanmaktadır.
ODAK NOKTALARI
#Zaman Bilinci #Rutinimizde Gözardı Edilen Noktalar #An Farkındalığı #Zaman Yönetim Metodları #Ev İş Zaman Yönetim Dengesi
EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR
Bilir: Kendi zaman kavramının tüm detaylarını keşfetmeyi bilir.
Anlar: Keşif sonrası tespit ettiği gelişim alanlarında neler yapabileceğini anlar.
Yapar: Anladıklarını hayata geçirmek adına eylem planı ve taahhüt listesi yapar.
HEDEF KİTLE
Konuya ilgi ve ihtiyaç duyan tüm çalışanların katılımına uygundur.
İÇERİK
- Zaman Nedir?
- Objektif ve Subjektif Zaman Kavramı
- Mevcut Durumu Resmetme
- Zaman Yönetiminde Nerede Olmak İstiyoruz?
- Zamanı Kullanmanın Yollarını Nasıl İçselleştirebilirim?
- Bireysel/ Grup Çalışmaları: Zamanı Efektif Kullanma Yöntemleri
- Zaman Kaybettirici Alışkanlıklarımızın Sürelerini Fark Etmek
- Kendini Yönetmede Kendini Keşfetmek
- Zaman Yönetiminin Kazandırdıkları: Stres Yönetimi ve Motive Olmada Fark Yaratmak
- Delegasyon
EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ
Davranışsal Yetkinlikler: Kendine Liderlik, Merak ve Keşfetme, İletişim, Güven Yaratma
Yönetsel Yetkinlikler: Planlama ve Organizasyon, Hızlı Karar Alma ve Çeviklik, Sorumluluğu Devretme
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: Operasyonel Verimlilik, Esneklik, İkna
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: