PMI Proje Yönetimi ve PMP Sınavına Hazırlık Eğitimi


foto

AMAÇ

Dünyaca kabul edilmiş, proje yönetiminde uluslararası geçerliliği olan Proje Yönetim Enstitüsü'nün Proje Yönetim Profesyonelliği (PMP®) sınavına hazırlık eğitimidir.

ODAK NOKTALARI

#Maliyet Yönetimi #Zaman Yönetimi #Risk Yönetimi #Kapsam Yönetimi #Kalite Yönetimi #PMP Sınavına Hazırlık #Proje Yönetimi #PMP

EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR

Bilir: PMBOK Klavuzunun girdi ve çıktılarını bilir. Proje yönetiminin tüm aşamalarını bilir.
Anlar: Proje gereksinimlerini ve projenin süreçlerini, aşamalarını, paydaşların gereksinimlerini anlar.
Yapar: Proje yönetimi, planlama, organizasyon, koordinasyon, delegasyon ve denetleme yapar.

HEDEF KİTLE

Proje yönetimi konusunda daha önce eğitim almış ve çalıştığı işletmelerde proje yönetimi metodolojisini kullanmış, sınava girmeyi planlayan ve PMP® olmak isteyen bilgi ve beceriye sahip profesyonellerin katılımına uygundur.

İÇERİK

  • PMBOK® Guide 6 Nedir?
  • PMI® Etik ve Profesyonellik
  • Proje ve Proje Yönetim Tanımı
  • Progressive Elaboration
  • Portfolio ve Program Yönetimi Tanımı
  • Portfolio, Program ve Proje Yönetimi İlişkisi
  • Proje Yönetim Ofisi (PMO)
  • Proje Yönetimi ve Organizasyonel Strateji İlişkisi
  • Business Value
  • Proje Yöneticisi Rol ve Sorumlulukları
  • Organizasyonel Etki ve Proje Hayat Döngüsü
  • Proje Organizasyon Yapıları
  • Organizasyonel Süreç Varlıkları
  • Çevresel İşletme Faktörleri
  • Proje Yönetişimi ve Paydaşlar
  • Proje Takımı, Rol ve Sorumluluklar  
  • Ürün vs Proje Hayat Döngüsü İlişkisi
  • Proje Fazları, Karakteristikleri
  • Proje Yönetim Süreç Grupları
    Proje Yönetimi Bilgi Alanları
  • Entegrasyon Yönetimi
  • Kapsam Yönetimi  
  • Zaman Yönetimi
  • Maliyet Yönetimi  
  • Kalite Yönetimi
  • İnsan Kaynakları Yönetimi  
  • İletişim Yönetimi  
  • Risk Yönetimi  
  • Tedarik Yönetimi  
  • Paydaş Yönetimi  
  • Sınav Egzersizleri
  • Soru Havuzu
  • Grup Tartışmaları

EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ

Davranışsal Yetkinlikler: Mesleki Gelişim ve Yenilenme, İletişim, Güven Yaratma, Müşteri Duyarlılığı, Takım Çalışması ve İşbirliği, Proaktif Davranış ve Duygu Yönetimi
Yönetsel Yetkinlikler: Planlama ve Organizasyon, Bilgi İzleme, Koordinasyon, Performans Geliştirme
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: İlişki Yönetimi, Stratejik İlişkiler ve Kilit Ortaklıklar Kurma, Maliyet, İkna, Raporlama ve Sunum
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Kurumsal Girişimcilik, Farklılıkları Yönetme, Değişim ve Düşünce Liderliği