Pazarlamada Yeni Trendler


foto

AMAÇ

Eğitimde; yeni ekonominin oluşturduğu yeni pazar dinamikleri, pazarlama dünyasında değer yönlü yepyeni paradigmaların oluşumu ve bunun yansıması olarak da pazarlamada yeni trendlerin gündeme getirilmesi amaçlanmaktadır.

ODAK NOKTALARI

#Pazarlamada 4.0 #İlişki Yönetimi #Yeni Ekonomi Dinamikleri #Inovasyon #Dijitalleşme #Müşteri Değer Yönetimi #Stratejik Pazarlama #Veri Yönetimi

EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR

Bilir: Pazarlamada yeni yaklaşımları bilir.
Anlar: Değişen pazarlama anlayışının işine etkilerini anlar.
Yapar: Değişen pazarlama yaklaşımlarını işine yansıtarak süreçlerinde iyileştirmeler yapabilir.

HEDEF KİTLE

Pazarlama ve satış ve bunların yönetimi konusunda çalışan kişilerin katılımına uygundur.

İÇERİK

  • Yeni Ekonomiyi Yakalamak için Pazarlamanın Yeni Kuralları
  • Dijital Çağda Pazarlamanın Yeni Paradigmalarından Yararlanmak
  • 21. yüzyılda Rekabet Üstünlüğü Yaratan Yeni Stratejiler ve Pazarlama Modelleri: Yeni Bin Yılın Pazarlama Yaklaşımları
  • Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama
  • Pazarlama 3.0 – Pazarlama 4.0 için Gelecek Modeli
  • Modern Pazarlama Yaklaşımı Sonrası Postmodern Pazarlama
    • Bankacılıkta Postmodern Müşterilerin Özellikleri
    • Bankalarda Postmodern Pazarlama Stratejilerinin Uygulanması
  • Bankacılık Sektöründe Veri Tabanlı Pazarlama
  • Müşterilerin Artan Önemi ve İlişkisel Pazarlama
  • Yeni Ekonomide Yaşanan Değişimler
  • Değer Yaratan Pazarlama
  • Pazarlamada Yeni Yaklaşım Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Holistik Pazarlama Anlayışı Aşaması
  • Bankacılık Sektöründe Ürün Farklılaştırma ve Yeniden Konumlandırma
  • İnovasyon ve Yeni Ürün Geliştirme: Pazarlamada Yenilikçilik ve Yaratıcılık
  • Müşteri Değeri Modelleri
    • Bankaların Hedefi: Sürekli Değer Yaratabilmek
    • Bankacılıkta Değer Zinciri Yönetimi
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bire Bir Pazarlama
  • Bankalarda Sosyal Ağ Pazarlaması ve Sosyal Medyanın Gücü
  • Gerilla Pazarlama
  • Nöro Pazarlama
  • Metafor Pazarlama
  • Pazarlamada Vizyon Yönetimi ve Geleceği Şekillendirmek
  • Bankalarda Stratejik Planlamadan Stratejik Mimariye Geçiş
    • Müşteri Sadakati İçin Stratejik Düşünmek
    • Yeni Strateji Senaryoları ve Simülasyon Modelleri
  • Bankalarda Kurumsal İtibar Yönetimi
  • Bankacılık Sektöründe Küresel Rekabete Hazırlanmak ve Küresel Pazarlama
  • İnternet Üzerinden Pazarlama ve Viral Pazarlama Stratejileri
  • Bankalarda Ömür Boyu Müşteri Değeri
  • Bankalarda Veri Madenciliği ve Veri Depoları
  • Yeni Bilişim Ekonomileri ve Pazarlamada Bilgi Teknolojilerinin Etkin Kullanımı
  • Bankalarda Operasyonel Mükemmellik ve Operasyonel Karlılık

EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ

Davranışsal Yetkinlikler: Mesleki Gelişim, İletişim, Merak ve Keşfetme, Müşteri Duyarlılığı
Yönetsel Yetkinlikler: Planlama ve Organizasyon
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: Operasyonel Takip ve Bilinç, İlişki Yönetimi, Stratejik İlişki ve Kilit Ortaklıklar Kurma, Raporlama ve Sunum
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Kurumsal Girişimcilik