Başarılı Kredi Yönetimi


foto

AMAÇ

Eğitimin amacı; kurum ve bireylere tahsis edilmiş kredilerin pazarlama, tahsis, izleme ve takip süreçleri ile ilgili politika ve stratejileri oluşturacak kredi portföyünün yönetimi ile ilgili ilkeleri katılımcılarla paylaşmaktır.

ODAK NOKTALARI

#Mevzuat #Kredi #Politika #Strateji #Yönetme ve Uygulama

EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR

Bilir: Bankanın kredi politikası doğrultusunda kredilendirme sürecini bilir
Anlar: Kredi sürecinin doğru uygulanmasının bankaya olumlu katkı sağlayacağını anlar
Yapar: Kredilendirme sürecine yetkileri doğrultusunda uyum sağlar

HEDEF KİTLE

Eğitime, bankaların kredi pazarlama, tahsis, izleme ve takip bölümlerinde çalışanlar, müfettiş yardımcıları ve konu hakkında bilgi sahibi olmak tüm çalışanlar katılabilir.

İÇERİK

  • Bankaların Kredi Politika ve Stratejisi
    • Pazarlama
    • Tahsis
    • İzleme
    • Takip
  • Kredi Pazarlama Süreçlerinin Yönetimi
    • Ürünleri Tanıma ve Pazarlama
    • Müşteri Seçimi
    • İhtiyaç Tespiti
  • Kredi Tahsis Süreçlerinin Yönetimi
    • Değerlendirme
    • Müşteri Kredi Değerliliği Ölçüsünde Tahsis
    • Müşteri Riskini Belirleme
    • Teminat ve Garanti Alma
    • Limit Belirleme ve Kullandırım
    • Kriz Dönemlerinde Kredi Kullandırımı
  • Kredi İzleme Süreci Yönetimi
    • Kredi Riski ve İçsel Derecelendirme
    • Kredi Portföy Riski Kapsamında İzleme
  • Kredi Takip Süreçlerinin Yönetimi
    • Kredinin Yeniden Yapılandırılması
    • Kredilerden Doğan Alacakların Sınıflandırılması ve Karşılık Ayırma
    • Kanuni Takip Yolu İle Alacağın Tahsili

EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ

Davranışsal Yetkinlikler: Mesleki Gelişim, İletişim, Müşteri Duyarlılığı, Analitik Düşünme ve Yaratıcılık
Yönetsel Yetkinlikler: Hızlı Karar Alma ve Çeviklik, Planlama ve Organizasyon, Bilgi İzleme ve Operasyonel Takip
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: Mevzuat, Operasyonel Takip ve Bilinç, Kıyaslama
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: