Yüz Okuma İle Duyguları Anlama

AMAÇ
Eğitim, bugüne kadar oluşmuş bazı yanlış zihin haritalarının değiştirilmesi ve zenginleştirilmesini sağlayacak teknikleri aktarmayı ve hedefi 12`den vuran iletişim, yönetim becerilerini kazandırmayı amaçlamaktadır.
ODAK NOKTALARI
#Duyguları Anlama #Duyguları Yönetme #İkna #Duyguları Yönetme #Etkin İletişim #Beden Dili
EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR
Bilir: İnsanları ve duyguları tanır, nasıl ikna edebileceğini bilir.
Anlar: İfadelerin, mimiklerin, jestlerin ve beden dilinin iletişimdeki önemini anlar.
Yapar: Duyguları yönetir, duygusal zekayı geliştirir, liderlik yeteneğini etkin kullanır.
HEDEF KİTLE
Konuya ilgili tüm bölümlerden katılım sağlanabilir.
İÇERİK
- İletişim Stillerinin Belirlenmesi
- Yüz Okuma ile Duyguları Anlama ve Tanıma
- Sözsüz İletişimde Beden Dili ile Aynalama ve Eşleşme Tekniği
- Duyguların Tanınması ve Yönetimi- Dr.Paul Ekman Teknikleri
- Kişilerarası Etkileşimde Roller Transaksiyonel Analiz
- Mesleğinizi Uygularken Kendi Duygularınızı Yönetmek
- Kendinizi Tanıma, Ne Zaman Neden Duygusallaştığımızı Anlama
- Kendinizi İstediğiniz Yönde Eğiterek Değiştirme, Duygusallığımızı Kontrol Ederek Hayatımızdaki Olumsuz Etkilerini Bertaraf Etme, Olumlu Etkilerini Arttırma
- Hayatımızdaki İnsanlarla Kelimelerin İfade Ettiğinin Ötesinde, Etkili ve Yapıcı İletişim Kurma
- Takım Arkadaşlarınızın Söylediği Cümlelerin Gerçek Anlamlarını Tespit Etme, Onları Anlama, Dürüst ve Düşünceli Bireyler Olarak Yetiştirme
- İşimizle İlgili
- İş Hayatımızda İletişim Kurduğumuz İnsanların Gerçek Duygularını Anlama, Bu Yönde Davranışlarımızı ve İşimizi Yönetme
- İş Arkadaşlarımızla İletişim Kalitemizi Artırma
EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ
Davranışsal Yetkinlikler: İletişim, Güven Yaratma, Kendine Liderlik
Yönetsel Yetkinlikler: Performans Geliştirme
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: İlişki Yönetimi, Stratejik İlişkiler ve Kilit Ortaklıklar Kurma, İkna, Esneklik
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Farklılıkları Yönetme, Öğrenme Stratejileri