Foto

Gökhan Kara

Eğitmen

Pisano, CXPA, Voxal


Akademik Eğitim

Gökhan Kara Türkiye’nin ilk ve tek uluslararası müşteri deneyimi sertifikasına sahip (CCXP) müşteri deneyimi profesyonelidir.  Uluslararası müşteri deneyimi topluluğu CXPA’in global yönetim kurulu üyesi ve Türkiye topluluğu kurucu lideridir. Telekom, Banka ve Enerji sektörlerinde 10 yıllık kurumsal hayat tecrübesi bulunmaktadır. Şu an Pisano’da Müşteri Deneyimi Danışmanı olarak çalışmaktadır. “2019 CX Impact Awards”ı kazanan Gökhan, aynı yıl Top 25 CX Leader of the Year” listesinde, 2020 yılında ise “Top 150 Global Thought Leader and Influencer” listesinde yer alan tek Türk olmuştur. Avrupa’nın en önemli ödül organizasyonlarına jüri başkanı olarak katılmaktadır. Bu yıl ilk kez yapılacak olan Turkey CX Awards’ın başkanıdır. Harvard Business Review Blog yazarı ve MEF Üniversitesi’nde yarı zamanlı öğretim görevlisidir. Endüstri Mühendisidir ve İTÜ İşletme Müh. Yüksek Lisans mezunudur.


Başlıca Yayınları

https://hbrturkiye.com/yazar/gokhan-kara

Şimdiki Görevi

Pisano - Müşteri Deneyimi Danışmanı ; CXPA - Yönetim Kurulu Üyesi ; Voxal - Kıdemli Danışman ; MEF Üniversitesi - Yarı Zamanlı Öğretim Görevlisi ; Customer Institiute - Direktör