Etkili Konuşma, İletişim Psikolojisi

AMAÇ
İnsan ilişkilerinin başlangıcı konuşma/ iletişimdir. Ancak konuşmak iki yanı keskin bıçaktır. Konuşarak sevgi saygı yaratmak da mümkündür, tam tersi durumları oluşturmak da. Bu eğitimle kişiler konuşma bilinci kazanarak ilişkilerinde daha başarılı olurlar.
ODAK NOKTALARI
#Kendini dinletmek #İkna etmek #sorun çözücü olmak #İletişimi yöneten taraf olmak #zor insanları yönetmek
EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR
Bilir: Konuşmasındaki hatalı ve itici olan yanları görür. İletişim psikolojisiyle insanlarla uyumunu yükselteceğini bilir. Verilen teknikleri istediği zaman, nasıl kullanacağını bilir.
Anlar: İletişim psikolojisinin ve konuşma biçiminin başarının temeli olduğunu anlar. İnsan ilişkilerinde yönetici ve yönlendirici olmanın yollarını anlar. İletişimde yapılan "hayati" yanlışları anlar.
Yapar: Teknikler yüzde yüz garantili olduğundan bunları uygular. Yarattığı sempati ve itibar artar. İkna gücü yükselir. Konuşmanın gücünü kullanır.
HEDEF KİTLE
Eğitim, konuyla ilgili ihtiyaç duyan tüm bankacıların katılımına açıktır.
İÇERİK
- İmaj Bozan Temel Diksiyon Hataları
- Yuvarlayıp Yutmadan Konuşmak
- Vurgu/ Tonlama/ Durak/ Kesme Teknikleriyle İletişim Egemenliği Kazanmak
- Doğru Ses Kullanımı
- Doğru Nefes Kullanımı
- Temel Beden Dili
- Kendisinin Ve Başkalarının İletişim Psikolojisini Kavramak
- Doğru Konuşma Mantığı
- “Kısa Yol” İnsan Tanımak
- Uluslararası Temel Hitabet Teknikleri
- İkna Teknikleri
- İletişimde Asla Yapılmaması Gerekenler
- İletişimde Mutlaka Yapılması Gerekenler
EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ
Davranışsal Yetkinlikler: Proaktif Davranış ve Duygu Yönetimi, İletişim, Güven Yaratma
Yönetsel Yetkinlikler: Koç Yönetici, Sonuç Odaklılık
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: İlişki Yönetimi, Stratejik İlişkiler ve Kilit Ortaklıklar Kurma, İkna
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Kuşaklararası Etkileşim, Farklılıkları Yönetme