Yönetici Dilinden Konuşmak


foto

AMAÇ

Bu eğitimin amacı katılanların `Yönetici Dilinden Konuşma` teknikleriyle üst yöneticilerini anlayarak kendilerini anlatma becerilerini geliştirme ve ekip ruhunu desteklemektir.

ODAK NOKTALARI

#Liderlik #Yönetici dilinden konuşabilmek #Performans geliştirme #Ekip ruhu #Yöneticiyi doğru anlama #İletişim becerilerini arttırmak

EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR

Bilir: Kurum içi çatışmayı azaltarak, ekip ruhunu güçlendirmeyi bilir. Zamanı iyi kullanma ve raporlama tekniklerini bilir.
Anlar: Analitik düşünmeyi anlar. İkna etme becerilerini geliştirmeyi anlar. Doğru yönlendirmenin iş performansına olan etkisini anlar. Verimliliği artıracak hedef belirleme ve önceliklendirme perspektifini anlar.
Yapar: Olumlu bir çalışma kültürü yaratır. Yöneticiyi iyi anlayıp kendi becerileriyle birleştirmeyi yapar.

HEDEF KİTLE

Eğitim olumlu iletişim, ikna yeteneklerini geliştirmek isteyen tüm bankacılara açıktır.

İÇERİK

  • Neden Yönetici Dilinden Konuşmak
    • Üstünüzü Ne Kadar İyi Yönetiyorsunuz?
    • Grup Çalışması: Yönetici Dilinden Konuşmadığın Zamanlar
    • Yöneticisini Yöneten Kazanıyor
    • Grup Çalışması: 13 Yönetici Tipi ve Özellikleri
  • Yöneticiyi Anlamak
    • Yöneticiniz ve Kendiniz
    • Grup Çalışması: Yöneticiniz Sizden Neler Bekliyor?
  • Yöneticiyi Yönetme Sanatı
    • Yöneticiyi Yönetme Sanatının Adımları
    • Nasıl Davranıyorsunuz?
    • Grup Çalışması: Yönetici Yönetme Tarifi
    •  İlişki Geliştirme Sürecini Nasıl Yürütebilirsiniz?
    • Yöneticiniz ile İlişki Kurmak İçin Atılacak Adımlar
    • Yönetici ile İletişim Kurmak
    • Yöneticiyi Etkilemek
    • Yöneticiyi İkna Etmek
    • Sorunları Birlikte Çözmek
    • Yöneticiyle Birlikte Gelişmek
    • Grup Çalışması: Yöneticinizle İletişim Kurarken Kendinizi Nasıl Hissediyorsunuz?
    • Kısa Bir Randevu
    • Yönetici Özeti Hazırlamak
    • Doğrularve Yanlışlar Listesi

 

EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ

Davranışsal Yetkinlikler: Proaktif Davranış ve Duygu Yönetimi, İletişim, Güven Yaratma, Takım Çalışması ve İşbirliği
Yönetsel Yetkinlikler: Yetenek Yönetimi, Performans Geliştirme, Sonuç Odaklılık
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: İlişki Yönetimi, İkna
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Kuşaklararası Etkileşim, Farklılıkları Yönetme