Yüz Okuma İle Duyguları Anlama

AMAÇ
Eğitim, bugüne değin oluşmuş bazı yanlış zihin haritalarının değiştirilmesi ve zenginleştirilmesini sağlayacak teknikleri aktarmaktadır. Hedefi, 12`den vuran iletişim ve yönetim becerilerini anında kazandırmasındadır.
ODAK NOKTALARI
#duyguları anlama #duyguları yönetme #ikna #duyguları yönetme #etkin iletişim #beden dili
EĞİTİMDEN BEKLENEN SONUÇLAR
Bilir: İnsanları ve duyguları tanır, nasıl ikna edebileceğini bilir.
Anlar: İfadelerin, mimiklerin, jestlerin ve beden dilinin iletişimdeki önemini anlar.
Yapar: Duyguları yönetir, duygusal zekayı geliştirir, liderlik yeteneğini etkin kullanır.
HEDEF KİTLE
Konuya ilgili tüm birimlerden katılım sağlanabilir.
İÇERİK
- İletişim Stillerinin Belirlenmesi
- Yüz Okuma- Duyguları Anlama ve Tanıma
- Sözsüz İletişimde Beden Dili ile Aynalama ve Eşleşme Tekniği
- Duyguların Tanınması ve Yönetimi- Dr.Paul Ekman Teknikleri
- Kişilerarası Etkileşimde Roller Transaksiyonel Analiz
- Mesleğinizi Uygularken Kendi Duygularınızı Yönetmek İçin
- Kendinizi Tanımanıza, Ne Zaman Neden Duygusallaştığımızı Anlamamıza,
- Kendinizi İstediğiniz Yönde Eğiterek Değiştirmenize, Böylece Duygusallığımızı Kontrol Ederek Hayatımızdaki Olumsuz Etkilerini Bertaraf Edip, Olumlu Etkilerini Arttırmaya,
- Hayatımızdaki İnsanlarla Kelimelerin İfade Ettiğinin Ötesinde, Etkili ve Yapıcı İletişim Kurmamıza,
- Meslektaşlarınızı Yetiştirirken
- Takım Arkadaşlarınızın Söylediği Cümlelerin Gerçek Anlamlarını Tespit Etmemizi, Onları Anlamamızı, Dürüst ve Düşünceli Bireyler Olarak Yetiştirmemizi,
- İşimizle İlgili
- İş Hayatımızda İletişim Kurduğumuz İnsanların Gerçek Duygularını Anlayarak, Bu Yönde Davranışlarımızı ve İşimizi Yönetmeyi Sağlar.
- Genel Olarak İş Arkadaşlarımızla İletişim Kalitemizi Artırmamıza,
EĞİTİM YETKİNLİK İLİŞKİSİ
Davranışsal Yetkinlikler: İletişim, Güven Yaratma, Kendine Liderlik
Yönetsel Yetkinlikler: Performans Geliştirme
Mesleki/Bankacılık Teknik Yetkinlikler: İlişki Yönetimi, Stratejik İlişkiler ve Kilit Ortaklıklar Kurma, İkna, Esneklik
Öz-Gelecek Yetkinlikleri: Farklılıkları Yönetme, Öğrenme Stratejileri